پروتئينی

خرید مستقیم سوسیس و کالباس با بهترین قیمت از نمایندگی

خرید مستقیم سوسیس و کالباس

خرید مستقیم سوسیس و کالباس، از بهترین و مطمئن‌ترین راه هایی است که می‌توان در حجم عمده با کمترین قیمت این فرآورده را تهیه نمود.

این شیوه خرید سبب می‌شود مشتریان با اطمینان خاطر بالایی اقلام مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

دلیل این اطمینان خاطر، کیفت بالای محصول خریداری شده و همچنین قیمت منصفانه است که برای انواع سوسیس و کالباس در نظر گرفته شده است.

در رستوران یار برای مشتریان این امکان فراهم شده تا بتوانند انواع مواد اولیه مورد نیاز آشپزی خود را که شامل سبزیجات تازه و خشک، ادویه جات و حبویات، مواد پروتئینی و سایر اقلام مورد نیاز خود را به صورت مستقیم خریداری نموده در د محل خود دریافت نمایند.


جهت اطلاع از قیمت عمده انواع سوسیس و کالباس و اقلام پروتئینی مورد نیاز فست فود و رستوران خود با ما تماس بگیرید.


فروش عمده سوسیس و کالباس

مراکز خرید مستقیم سوسیس و کالباس

در رستوران یار خرید سوسیس و کالباس به صورت مستقیم و بدون واسطه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌ گیرد.

حذف واسطه‌ها و کسر هزینه‌‌های دلالی تاثیر بسزایی در کاهش قیمت این محصولات گذاشته و توانسته مشتریان متعددی را جذب نموده و با کسب اعتماد و اطمینان خاطر بر میزان عرضه و فروش خود به طرز شگفت انگیزی بیفزاید.

لازم به ذکر است در این مجموعه بهترین برندهای سوسیس و کالباس موجود در بازار که از نظر بهداشت و سلامت مطمئن هستند عرضه می‌شود تا مشتریان با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

حتما بخوانيد:
فروش عمده انواع کالباس خشک و معمولی

هم چنین تنوع محصول، بسته بندی و برند های معتبر باعث گردیده تا صاحبین رستوران، فست فود و غذاپزی‌ها بتوانند به راحتی سوسیس و کالباس خود را در حجم دلخواه به صورت مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی خریداری نمایند.


فروش عمده سوسیس کالباس و پخش روزانه انواع مواد اولیه مورد نیاز فست فود‌ها و ساندویچی‌ها به تمام مناطق تهران در رستوران یار


مرکز سوسیس و کالباس در ایران

مزایای خرید مستقیم سوسیس و کالباس

به دلیل خوشمزه بودن و عطر و طعم خاص سوسیس و کالباس محبوبیت این فرآورده در بین عموم مردم زیاد است.

اما بسیاری از افراد تصور خوبی از این محصول نداشته و با اسم این فرآورده‌ها به یاد عوارض و مشکلاتی ناشی از مصرف این محصول می‌افتند.

امروزه تولید کنندگانی وجود دارند که این فرآورده گوشتی و گیاهی را با بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تولید کرده تا خوشمزه و بدون ضرر روانه بازار کنند.

بنابراین خرید مستقیم سوسیس و کالباس از این تولیدکنندگان و یا نمایندگی‌های آنها می تواند شما را بابت خرید محصول با کیفیت خاطرجمع کند.


جهت خرید مستقیم انواع فرآورده های پروتئینی از شرکت پخش سوسیس و کالباس با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت بازار، با ما تماس بگیرید.


پخش روزانه سوسیس کالباس

    تماس با رستورانیار

     

    جهت ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید:

    رستورانيار
    راه های ارتباطی :

    phone.png

    شماره تلفن : 56718775-021

    mob

    مدير فروش : 09125696938

    web.png

    پست الکترونیکی : restiranyar@info.com

     


    جهت تسریع در دریافت استعلام قیمت و یا ثبت پیش فاکتور، سفارش خود را به صورت پیامک، واتساپ و یا تلگرام به شماره 09125696938 ارسال بفرمایید

     

    تماس با رستورانیار

    5/5 - (1 امتیاز)

    نوشته های مشابه

    دکمه بازگشت به بالا