مواد غذایی و خواروبار

فروش عمده سیروپ بلوکاراسائو برندهای ایرانی و خارجی

مرکز خرید سیروپ بلوکاراسائو

سیروپ بلوکاراسائو که رنگ آبی زیبایی دارد، موجب خوش عطر و خوش رنگ شدن نوشیدنی شما می‌شود. این سیروپ از پوست خشک شده‌ی پرتقال لاهارا تولید می‌شود. در واقع این نوع از پرتقال مزه‌‌ی تلخی دارد، اما هنگام تبدیل شدن به نوشیدنی، عطر و طعمی ملایم به خود می‌گیرد.

سیروپ بلوکاراسائو طعمی بین تلخ و شیرین دارد و در صنعت کافی شاپ کاربرد فراوانی دارد. این نوشیدنی به گونه‌ای است که می‌توانید با توجه به خلاقیت و سلیقه‌ی خود به شیوه‌های متفاوت از آن استفاده کنید. اما در کل بیشترین کاربرد این محصول تهیه‌ی نوشیدنی‌های خنک تابستانی و تزیین انواع بستنی و دسر است.

سیروپ بلوکاراسائو علاوه بر اضافه کردن طعم و عطر خاص و همچنین خوش‌رنگ شدن نوشیدنی شما، خواص زیادی نیز برای بدن دارد و موجب بهبود عملکرد سیستم گوارشی می‌شود. به طوری که علاوه بر بهبود بیماری‌های گوارشی به هضم غذا نیز کمک زیادی می‌کند.

این محصول توسط برندهای خارجی و ایرانی متفاوتی تولید می‌شود که هرکدام قیمت مخصوص به خود را دارند. برای خرید سیروپ بلوکاراسائو با قیمت مناسب، بهتر است آن را از تامین کننده ای معتبر به‌صورت عمده خریداری نمایید.

بنکداری آنلاین رستورانیار با سالها تجربه در زمینه صادرات، واردات، فروش و پخش انواع محصولات غذایی، توانسته است سهم عظیمی از عمده فروشی مواد غذایی را به خود اختصاص دهد. بنابراین خرید از ما می‌تواند به دلیل حذف واسطه‌ها گزینه‌ای مقرون به صرفه برای رستوران‌داران باشد.

حتما بخوانيد:
مرکز خرید عمده آبمیوه طبیعی با ارسال روزانه

شما خریداران می‌توانید جهت خرید عمده سیروپ بلوکاراسائو با حجم و برند مدنظر خود با پایین‌ترین قیمت بازار از طریق تماس با ما در ارتباط باشید.


فروش عمده سیروپ بلوکاراسائو  با ارسال سریع به تمام مناطق تهران از بزرگترین بنکداری تهران


Blue

عوامل موثر بر قیمت سیروپ بلوکاراسائو

عوامل موثری بر قیمت سیروپ بلوکاراسائو تاثیرگذار است که مهم‌ترین آن‌ها شرکت‌های تولیدکننده این سیروپ هستند.

هریک از این شرکت ها سیروپ بلوکاراسائو را در حجم و کیفیت متفاوتی تولید می‌کنند که در قیمت نهایی تاثیرگذار است. از جمله این برندها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • سیروپ بلوکاراسائو فو
    این محصول برند فو با کیفیت مناسب، برای تهیه انواع نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین تزیین انواع نوشیدنی و بستنی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • سیروپ بلوکاراسائو مونین
    کیفیت بالای محصولات برند مونین بر هیچکس پوشیده نیست. سیروپ بلوکاراسائو این برند فرانسوی دارای طعم و رنگ متفاوت است که با خرید آن می‌توانید طعمی متفاوت را تجربه کنید.
  • سیروپ بلوکاراسائو سی سیب
    سیروپ بلوکاراسائو یکی از محصولات برند سی‌سیب است که علاوه بر کیفیت مناسب می‌توانید آن را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید.
  • سیروپ بلوکاراسائو سن ایچ
    این سیروپ یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند ایرانی است که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت قابل قبولی نیز برخورددار است.

جهت اطلاع از قیمت سیروپ بلوکاراسائو و خرید عمده انواع مواد اولیه مورد نیاز  رستوران‌ و فست فودها با پخش روزانه رایگان به تمام مناطق تهران از میدان بار تهران، با ما تماس بگیرید.


Blue3

معرفی نوشیدنی با سیروپ بلوکاراسائو

سیروپ بلوکاراسائو از پرطرفدار‌ترین سیروپ‌های کافی شاپی است که کاربرد فراوانی دارد. این محصول در تهیه نوشیدنی‌های زیادی استفاده می‌شود که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

حتما بخوانيد:
خرید کیلویی زیتون پرورده‌ با زیتون‌های سالم و درشت
  • موکتل بلوکاراسائو
    این نوشیدنی یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های خنک کافی شاپ‌ها می‌باشد که با تکه‌های یخ پر شده‌است. در این نوشیدنی لیموترش و آبلیمو با سیروپ بلوکاراسائو ترکیب می‌شود.
  • نوشیدنی پرنده آبی
    این نوشیدنی که رنگ آبی زیبای خود را از سیروپ بلوکاراسائو برگرفته است، از طعمی بی‌نظیر برخورددار است. در ترکیبات این نوشیدنی، لیموناد و نوشابه لیمویی به‌کار رفته‌است.
  • چای یخی آبی
    این نوشیدنی از ترکیبات میوه‌های مختلف تهیه می‌شود که در آن علاوه بر سیروپ بلوکاراسائو از نوشیدنی لیموناد و آب گازدار استفاده می‌شود.
  • مارگاریتا آبی
    این نوشیدنی از معروف‌ترین نوشیدنی‌های مکزیکی است که طعم‌های مختلفی دارد. در ترکیبات آن آب گازدار و لیموترش تازه به کار می‌رود.
  • بلوهاوایی
    محبوب‌ترین نوشیدنی استوایی است که در آن سیروپ بلوکاراسائو با آب آناناس تازه ترکیب می‌شود.

پخش عمده سیروپ بلوکاراسائو به تمام مناطق تهران و سراسر ایران در رستورانیار


Blue2

    تماس با رستورانیار

     

    جهت ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید:

    رستورانيار
    راه های ارتباطی :

    phone.png

    شماره تلفن : 91098281-021

    mob

    مدير فروش : 09125696938

    web.png

    پست الکترونیکی : restiranyar@info.com

     


    جهت تسریع در دریافت استعلام قیمت و یا ثبت پیش فاکتور، سفارش خود را به صورت پیامک، واتساپ و یا تلگرام به شماره 09125696938 ارسال بفرمایید

     

    تماس با رستورانیار

    به این نوشته امتیاز دهید
    دکمه بازگشت به بالا