مواد غذایی و خواروبار

فروش عمده اقلام و مواد غذایی سازمانی شرکت‌ها و ادارات

روش‌‌های خرید مواد غذایی سازمان‌ها و شرکت‌ها

امروزه هر شرکت و سازمانی جهت انجام امور روزمره‌ی خود به محصولات و اقلام متنوعی نیاز دارد. از مواد غذایی برای تهیه‌ی وعده‌های غذایی کارکنان گرفته، تا اقلام و ظروف یکبار مصرف همگی از محصولات مورد نیاز سازمان‌های مختلف هستند.

جهت خرید مواد غذایی و اقلام مورد نیاز سازمان‌ها معمولا فرد یا افرادی جهت خرید این محصولات در نظر گرفته می‌شوند. این مسئولین خرید، جهت تهیه‌ی محصولات مورد نظر خود می‌توانند به روش‌های مختلفی عمل کنند. یکی از این روش‌ها مراجعه‌ی حضوری به مراکز عمده فروشی مواد غذایی است که بزرگترین آن‌ها در سطح تهران بازار مولوی است.

اتلاف وقت، هزینه‌های بالای رفت و آمد و حمل محصولات از جمله معایبی است که در خرید حضوری وجود دارد. بنابراین بسیاری از افراد خرید آنلاین را به روش‌های سنتی ترجیح می‌دهند تا بدون خروج از منزل یا محل کار، در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

در خرید اینترنتی حتما باید از فروشگاهی معتبر جهت خرید محصولات و مواد غذایی مورد نیاز سازمان یا شرکت خود اقدام به خرید نمایید. این فروشگاه باید به گونه‌ای باشد که نسبت به قیمت و کیفیت محصولات آن اطمینان کامل داشته باشید. در این زمینه عمده‌فروشی‌های آنلاین مواد غذایی زیادی وجود دارند که یکی از آن‌ها رستورانیار است.

رستورانیار یکی از بهترین عمده فروشی‌های مواد غذایی، مجموعه‌ای کامل برای سفارش انواع اقلام مصرفی و مواد غذایی مورد نیاز سازمان‌ها و اداره‌هاست. این بنکداری آماده خدمات رسانی به تمامی ارگان‌ها و سازما‌ن‌های دولتی و خصوصی در سراسر کشور است.

حتما بخوانيد:
بنکداری آنلاین مواد غذایی با پخش رایگان

فروش عمده مواد غذایی ادارات و شرکت‌ها با بهترین قیمت بازار در رستورانیار


sazman

فروش محصولات و مواد غذایی سازمانی در رستورانیار

همان طور که گفته شد هر شرکت و سازمان دولتی یا خصوصی به صورت روزمره به اقلام متنوعی جهت اهداف خاصی نیازمند است که تمامی آن‌ها را می‌توانید به‌صورت عمده از رستورانیار خریداری نمایید. از جمله این اقلام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مواد غذایی
    بسیاری از شرکت‌ها و ارگان‌ها آشپزخانه‌هایی را جهت تهیه‌ی وعده های غذایی، درون سازمان خود به‌وجود آورده‌اند. این موضوع به جهت رفاه حال کارکنان و همچنین بهبود عملکرد آنان به واسطه‌ی امتیازهای مثبت سازمانی صورت می‌گیرد.
  • محصولات بهداشتی
    شامل انواع دستمال کاغذی یا محصولات ضدعفونی‌کننده است. این موارد، مورد نیاز تمامی سازمان‌ها و ادارات می باشند و از جمله سفارشات مکرر اداری هستند.
  • محصولات شوینده
    هر سازمانی جهت نظافت محیط اداری خود به محصولات شوینده جهت از بین بردن جرم از سطوح مختلف مانند راهروها و سرویس‌های بهداشتی نیازمند است.
  • نوشیدنی‌های گرم
    چای، قهوه یا دمنوش از جمله اقلام مورد نیاز رایج برای کارمندان و اعضای شرکت و  اداره‌ها هستند. تحقیقات نشان داده است نوشیدن چای یا قهوه موجب کاهش خستگی می‌شود و بر روی عملکرد کارکنان تاثیر مثبت دارد.
  • آب معدنی
    امروزه هر سازمان و اداره‌‌ای در راهروهای خود آب سردکن جهت رفع تشنگی مراجعه‌کنندگان و کارکنان خود دارد. آب این آبسردکن‌ها توسط آب معدنی‌های گالنی تامین می‌شود. همچنین برخی از اداره‌ها به آب‌ معدنی‌های بطری کوچک و بزرگ جهت توزیع بین کارکنان خود نیاز دارند.
  • اقلام یکبار مصرف
    از جمله این اقلام می‌توان به لیوان یکبار مصرف اشاره کرد که یکی از محصولات پرمصرف در هر سازمان و اداره‌ای است.
حتما بخوانيد:
خرید عمده آب معدنی دماوند با پخش رایگان

تمامی محصولات نام برده شده را می‌توانید با پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت از رستورانیار تهیه نمایید. تنها کافیست برای استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.


جهت اطلاع از قیمت عمده مواد غذایی و سایر اقلام مورد نیاز  ارگان و سازمان‌ها با ما تماس بگیرید.


sazman3

مزایای خرید مواد غذایی و محصولات سازمانی از رستورانیار

رستورانیار تامین کننده‌ای است که محصولات را به‌صورت مستقیم از کارخانجات و تولیدکنندگان به مشتریان خود عرضه می‌کند. همچنین نمایندگی فروش محصولات مختلفی از جمله انواع آب معدنی ارزان را دارد. از این رو سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف می‌توانند مواد غذایی و محصولات مورد نظر خود را با قیمتی بسیار پایین و نزدیک به کارخانه از رستورانیار خریداری کنند.

بنکداری رستورانیار مجموعه‌ای کامل جهت خرید مواد غذایی و اقلام مصرفی به‌صورت صفر تا صد است‌. در این عمده فروشی هر محصولی با برند و قیمت مورد نیاز شما به فروش می‌رسد. بنابراین با خرید از آن دیگر نیاز به جستجو و وقت گذاری در سایر فروشگاه‌های مشابه ندارید.

با خرید از این عمده‌فروشی آنلاین علاوه بر صرفه جویی در زمان، نیاز به پرداخت هزینه‌ی ارسال ندارید. بنابراین این نوع خرید برای هر سازمان و ارگانی می‌تواند سودآور باشد.

کیفیت محصولات در رستورانیار سرلوحه‌ی کار قرار دارد. تمامی محصولات از بهترین و معتبرترین تولیدکنندگان که از مواد اولیه‌ی مرغوب در محصولات خود استفاده می‌کنند تهیه می‌شود. بنابراین با پرداخت قیمت ارزان می‌توانید از با کیفیت‌ترین محصولات بهره‌مند شوید.

رستورانیار با سال‌ها تجربه‌ی عرضه‌ی محصولات و مواد غذایی، تخصص زیادی در زمینه‌ی فروش مواد غذایی و اقلام مصرفی کسب کرده است. بنابراین ارگان و سازمان‌هایی که از این بنکداری آنلاین اقدام به خرید نمایند، از به کار گیری تعداد زیاد مسئول خرید بی‌نیاز می‌شوند.

حتما بخوانيد:
فروش عمده مواد غذایی با ارزان ترین قیمت بازار

فروش عمده مواد غذایی ادارات و شرکت‌ها با ارسال سریع به تمام مناطق تهران از بزرگترین بنکداری تهران


sazman2

    تماس با رستورانیار

     

    جهت ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید:

    رستورانيار
    راه های ارتباطی :

    phone.png

    شماره تلفن : 91098281-021

    mob

    مدير فروش : 09125696938

    web.png

    پست الکترونیکی : restiranyar@info.com

     


    جهت تسریع در دریافت استعلام قیمت و یا ثبت پیش فاکتور، سفارش خود را به صورت پیامک، واتساپ و یا تلگرام به شماره 09125696938 ارسال بفرمایید

     

    تماس با رستورانیار

    به این نوشته امتیاز دهید
    دکمه بازگشت به بالا