مواد غذایی و خواروبار

تأمین و فروش مواد غذایی خارجی رستورانی به صورت عمده

فروش مواد غذایی خارجی به رستوان ها و هتل ها

فروش مواد غذایی خارجی رستورانی شامل انواع سس ها، نوشانه، انرژی زا، نودل، ماکارونی، لازانیا، پنیر موزاریلا، پنیر گودا، ادویه جات، کنسرو، عسل، پودر شربت و غیره توسط سایت رستورانیار به صورت عمده انجام شده و به سراسر کشور ارسال می گردد.

رستوان های داخل کشور معمولاً برای تهیه ی برخی از غذاهای ایرانی و یا خارجی از مواد غذایی خارجی کمک می گیرند.

زیرا برخی از این مواد غذایی خارجی دارای طعم و دستور تهیه ی منحصر به فرد خود هستند که به دلیل تجاری بودن این محصولات، دستور تهیه ی آن ها در دسترس عموم قرار نگرفته است.

از این رو با توجه به اینکه محصولی مشابه محصول مورد نیاز، با همان کیفیت و طعم در بازار وجود ندارد، رستوران داران مجبور به تهیه ی این مواد غذایی خارجی می شوند.

این محصولات غذایی خارجی، برای تهیه ی برخی از غذاها جزو مواد اولیه ی ضروری هستند و نمی توان آن ها را حذف کرد، از طرف دیگر غذاهای تولید شده به وسیله ی این مواد غذایی، غذاهای محبوب مشتریان رستوران ها هستند، لذا مشتریان بر روی طعم و مزه ی آن ها حساسیت نشان می دهند.


جهت خرید عمده انواع محصولات غذایی خارجی بدون واسطه با ما تماس بگیرید


تأمین مواد غذایی خارجی رستورانی
تأمین مواد غذایی خارجی رستورانی

خرید مواد غذایی خارجی صبحانه برای هتل

در این بین محصولاتی مانند نودل، لازانیا، برگر، پاستا، و انواع غذاهای دریایی خارجی به دلیل محبوبیتی که دارند به عنوان یک راه برای تنوع بخشیدن به منوی غذایی و جذب بیشتر مشتریان در رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرند.

حتما بخوانيد:
خرید عمده پاستیل خارجی از وارد کننده

از سوی دیگر برخی مواد غذایی خارجی مانند نوشابه ها، انرژی زا، پودر شرب و سس ها محصولاتی هستند که مشتریان به خصوص مشتریان رستوران ها و غذاهای خارجی انتظار دارند تا به هنگام سرو غذا از آن ها استفاده کنند.

از میان انواع برندهای موجود از هر محصول غذایی خارجی، محصولات برخی از برندها به دلیل طعم منحصر به فرد و دستور تهیه ی ناشناخته، از محبویت بیشتری برخوردارند و به همان میزان قیمت آن ها نیز بیشتر از محصول مشابه از سایر برندها است.

با این وجود رستوران داران به ویژه صاحبان رستوران های بین المللی نیازمند هستند تا این محصولات را برای جلب رضایت مشتریان خود تهیه نمایند.


جهت اطلاع از قیمت انواع محصولات غذایی خارجی با ما تماس بگیرید


خرید عمده مواد غذایی خارجی رستورانی
خرید عمده مواد غذایی خارجی رستورانی

مرکز فروش عمده مواد غذایی خارجی

البته خرید از برخی شرکت هایی که به فروش مواد غذایی خارجی رستورانی به صورت عمده می پردازند می تواند تا حدودی به کاهش قیمت محصولات خارجی مورد نیاز این رستوران ها کمک کرده و از این نظر هزینه های آن ها را کاهش دهد.

رستورانیار یک شرکت در زمینه ی عمده فروشی محصولات مورد نیاز رستوران ها است که انواع محصولات غذایی از سراسر جهان را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

رستورانیار به دنبال همکاری با فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، رستوران ها و هتل ها است تا به آنها کمک کند که محصولات خارجی با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهند.

محصولات رستورانیار شامل انواع پسته، خشکبار، شیرینی، نوشیدنی، چای، قهوه، غذاهای آماده، ادویه جات و … می باشد.

حتما بخوانيد:
خرید عمده ترشیجات مختلف با قیمت و قرارداد ویژه

این مرکز تلاش می کند تا با قیمت های رقابتی و خدمات برتر به مشتریان خود خدمت رسانی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی خرید مواد غذایی خارجی با کارشناسان رستورانیار در ارتباط باشید.


فروش عمده انواع محصولات غذایی خارجی با بهترین کیفیت و قیمت بازار در رستورانیار


فروش مواد غذایی خارجی

    تماس با رستورانیار

     

    جهت ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید:

    رستورانيار
    راه های ارتباطی :

    phone.png

    شماره تلفن : 91098281-021

    mob

    مدير فروش : 09125696938

    web.png

    پست الکترونیکی : restiranyar@info.com

     


    جهت تسریع در دریافت استعلام قیمت و یا ثبت پیش فاکتور، سفارش خود را به صورت پیامک، واتساپ و یا تلگرام به شماره 09125696938 ارسال بفرمایید

     

    تماس با رستورانیار

    به این نوشته امتیاز دهید
    دکمه بازگشت به بالا