مواد غذایی و خواروبار

مرکز فروش پودر سوخاری پانکو فله به قیمت عمده

بهترین مرکز خرید عمده پودر سوخاری پانکو

پودر سوخاری همانطور که از نامش پیداست، پودری برای تهیه‌ی غذاهای سوخاری است.این پودر توسط دستگاه‌های پیشرفته و مدرن دنیا به روش ژاپنی تولید می‌شود و هیچ تکه‌ی سوخته‌ای در آن وجود ندارد.

رنگ پودر سوخاری پانکو پس از یک بار پخت روشن می‌شود  و پس از سرخ شدن در روغن رنگ طلایی زیبایی به خود می‌گیرد. این پودر انواع مختلفی دارد که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

پودر پانکو به‌عنوان روکش برای انواع غذا قابل استفاده است که علاوه بر ترد کردن مواد غذایی، طعم لذیذی به آن‌ها می‌بخشد.

عمده‌ترین کاربرد پودر سوخاری پانکو در صنعت فست‌فود است، به‌طوریکه این صنعت به دلیل استفاده از این پودر رشد چشمگیری داشته است.

فروشگاه اینترنتی رستوران یار یکی از معتبرترین مراکز فروش پودر سوخاری پانکو است.

فروش این محصول در فروشگاه ما با بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت بازار عرضه می‌شود. به عبارتی با پرداخت کمترین قیمت می‌توانید بهترین پودر سوخاری پانکو‌ را تهیه نمایید.

فروش این پودر در رستوران‌یار به صورت عمده است که می‌توانید با توجه به نیاز خود آن را به دو صورت کیلویی و بسته بندی تهیه نمایید.


فروش عمده پودر سوخاری پانکو با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت بازار در رستورانیار


panko

فروش انواع پودر سوخاری پانکو در رستوران‌یار

پودر سوخاری پانکو در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شود که در این مقاله با ویژگی‌های هریک آشنا خواهیم شد:

حتما بخوانيد:
خرید کیلویی زیتون پرورده‌ با زیتون‌های سالم و درشت
  • پودر سوخاری پانکو سفید:
    ساده ترین نوع این پودر سوخاری است که طعم نان آسیاب شده دارد. این نوع از پودر پانکو برای طبخ هر نوع غذای سوخاری مناسب است.
  • پودر سوخاری پانکو قرمز(اسپایسی):
    این نوع از پودر سوخاری طعم تندی دارد، با این‌حال تندی آن مطابق با ذائقه ایرانی است و به راحتی می‌توان آن را استفاده کرد.
    این محصول برای افرادی که به طعم‌های تند علاقمندند گزینه‌ای مناسب است. همچنین برای طبخ انواع غذاها همچون مرغ و ماهی می‌توان مطابق با سلیقه‌ی خود از آن استفاده کرد.
  • پودر سوخاری پانکو نارنجی:
    پودر سوخاری پانکو نارنجی با نوع سفید آن از لحاظ طعم تفاوتی ندارد و مانند پودر سفید می‌توان آن را با هر غذای سوخاری طبخ کرد.
    رنگ نارنجی آن تنها به دلیل وجود پاپریکا در ترکیبات آن است. این نوع پودر برای انواع غذاها رنگ طلایی زیبا و اشتها آوری را ایجاد می‌کند.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع پودر سوخاری پانکو با ما تماس بگیرید.


جهت اطلاع از قیمت عمده پودر سوخاری پانکو و سایر اقلام مورد نیاز فست فود و رستوران خود با ما تماس بگیرید.


panko2

ویژگی‌های پودر سوخاری پانکو

پودر سوخاری پانکو نسبت به سایر آردهای سوخاری از محبوبیت بیشتری برخورددار است. مهمترین مزیت این پودر نسبت به سایر آردهای سوخاری موجود در بازار روش سنتی پخت و آسیاب کردن این محصول است.

در واقع روش پخت پانکو سبب می‌شود که مواد غذایی آغشته شده به آن روغن کمتری جذب کند، در نتیجه وعده غذایی سالم‌تری خواهید داشت. همچنین این روش پخت سبب به‌وجودآمدن بافتی برشته و سبک می‌شود.

حتما بخوانيد:
بهترین شرکت فروش عمده انرژی زا خارجی با قیمت رقابتی

از دیگر وی‍ژگی‌های منحصربه فرد این پودر، هم‌شکل بودن دانه های آن است. همچنین به دلیل طرز تهیه این پودر هیچگونه سوختگی در آن وجود ندارد. این موارد سبب پدید آمدن حالت پفکی یکدست و زیبایی در غذای سوخاری می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های پودر سوخاری پانکو، عدم وجود اسید‌های چرب ترانس در آن است. به همین دلیل می‌تواند گزینه‌ای مناسب جهت جایگزین کردن این محصول به‌جای سایر آرد  و پودرهای سوخاری باشد.

این پودر سوخاری را می‌توان برای ترد کردن انواع غذا به‌کار برد که از میان آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:



فروش عمده پودر سوخاری پانکو و انواع مواد اولیه خوراکی جهت رستوران و فست فودها با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در رستوران یار


    تماس با رستورانیار

     

    جهت ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید:

    رستورانيار
    راه های ارتباطی :

    phone.png

    شماره تلفن : 91098281-021

    mob

    مدير فروش : 09125696938

    web.png

    پست الکترونیکی : restiranyar@info.com

     


    جهت تسریع در دریافت استعلام قیمت و یا ثبت پیش فاکتور، سفارش خود را به صورت پیامک، واتساپ و یا تلگرام به شماره 09125696938 ارسال بفرمایید

     

    تماس با رستورانیار

    به این نوشته امتیاز دهید
    دکمه بازگشت به بالا