مواد غذایی و خواروبار

خرید عمده ترشیجات مختلف با قیمت و قرارداد ویژه

خرید عمده ترشیجات در ظروف حلبی، دبه ای و شیشه ای

خرید عمده ترشیجات می‌تواند توسط رستوران‌ها، هتل‌ها، فروشگاه‌ها، صنایع غذایی و حتی افرادی که به صورت تجاری اقدام به تهیه و توزیع ترشی می‌کنند، مورد توجه قرار گیرد.

ترشی ها از تنوع زیادی در طعم و مواد اولیه برخوردارند و با استفاده از طیف وسیعی از سبزیجات و میوه های خام می توانند تهیه شوند.

مهم تر از سبزیجات و میوه های خامی که به منظور تهیه ی ترشی از آن ها استفاده می شود، ادویه و سبزیجاتی هستند که برای مزه دهی به ترشی مورد استفاده قرار می گیرند.

کرفس، سیر، نعناع، ترخون، مرزه، گلپر، زیره، زردچوبه، دارچین، زنجبیل، فلفل سیاه و قرمز، از جمله افزودنی های مهمی هستند که برای مزه دهی به ترشی اضافه می شوند و بدون وجود آن ها طعم ترشی به هیچ عنوان مورد پسند نخواهد بود.

فروش عمده ترشی
فروش عمده ترشی

استفاده از ترشی مطابق با غذا و ذائقه ی مشتریان

ترشی ها می توانند از سبزیجات مختلفی مانند هویج، گل کلم، خیار، پیاز، سیب زمینی ترشی، کلم پیچ، قارچ، زیتون، گوجه، بادمجان و همچینن از میوه هایی مانند آلبالو، گوجه سبز، هندوانه، لیمو و کیوی نیز تهیه شوند.

از جمله ترشی های معروفی که در بسیاری از رستوران ها، اغذیه فروشی ها و فست فودی ها استفاده می شوند می توان به ترشی لیته، ترشی بندری، ترشی گل کلم، ترشی هفت بیجار و سیر ترشی اشاره کرد.

حتما بخوانيد:
خرید عمده انواع سیروپ سی سیب مستقیم از کارخانه

از جمله غذاهایی که معمولاً به همراه ترشی‌ها سرو می‌شوند، می‌توان به ماهی، ساندویچ‌ها و برگرها، فلافل، غذاهای خاورمیانه‌ای و ایرانی اشاره کرد.

از این رو با توجه به علاقه ی مشتریان به مصرف ترشی و لزوم عرضه ی ترشی در کنار برخی از غذاها، مشاغلی همچون رستوران ها، هتل ها و فست فودی ها به خرید عمده ترشی می پردازند.

برای خرید عمده ترشیجات، معمولاً به عواملی از جمله کیفیت، نوع محصول، شرایط نگهداری، و شرایط قراردادی توجه می‌شود. همچنین، قیمت، شرایط پرداخت و مواردی مانند تحویل و بسته‌بندی نیز از جزئیات مهمی هستند که در خرید عمده ترشیجات مد نظر قرار می گیرند.

قیمت عمده انواع ترشیجات
قیمت عمده انواع ترشیجات

خرید عمده ترشیجات بندری مخصوص فلافل

خرید عمده ترشیجات در ظروف حلبی، دبه‌ای و شیشه‌ای نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، انتخاب تأمین‌کنندگان مناسب و بررسی دقیق شرایط قرارداد است.

در ابتدا، تعیین نوع ترشی و مقدار مورد نیاز از جمله اقدامات اساسی است. این امر ممکن است بر اساس تقاضای مشتریان یا نوع کسب و کارتان متغیر باشد.

پس از آن، انتخاب تأمین‌کنندگان با توجه به کیفیت ترشی، شرایط تولید و قیمت مناسب بسیار اهمیت دارد.

بررسی کیفیت محصولات، شرایط نگهداری، تاریخ انقضاء و میزان توان تأمین‌کننده برای تأمین مقدار ترشی مورد نیاز شما از جمله مواردی هستند که باید مدنظر قرار گیرند.

سپس، مذاکره برای شرایط قراردادی مناسب نیز بسیار حیاتی است. شرایط قراردادی که شامل قیمت، مقدار، شرایط پرداخت، شرایط حمل و نقل و همچنین شرایط برگشت کالا می‌شود، باید مورد بررسی و مذاکره قرار گیرند.

پس از خرید، اطمینان حاصل کنید که تحویل کالاها به موقع صورت می‌گیرد و شرایط نگهداری آنها به نحو مناسبی است تا کیفیت محصول حفظ شود.

حتما بخوانيد:
بزرگترین مرکز خرید عمده آب معدنی ارزان با پخش رایگان

رستورانیار با در نظر گرفتن عواملی از جمله کیفیت، شرایط نگهداری، تحویل و بسته بندی و شرایط قراردادی مناسب می تواند گزینه ی مناسبی برای خرید عمده ترشیجات باشد.

خرید عمده ترشیجات
خرید عمده ترشیجات

    تماس با رستورانیار

     

    جهت ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید:

    رستورانيار
    راه های ارتباطی :

    phone.png

    شماره تلفن : 91098281-021

    mob

    مدير فروش : 09125696938

    web.png

    پست الکترونیکی : restiranyar@info.com

     


    جهت تسریع در دریافت استعلام قیمت و یا ثبت پیش فاکتور، سفارش خود را به صورت پیامک، واتساپ و یا تلگرام به شماره 09125696938 ارسال بفرمایید

     

    تماس با رستورانیار

    5/5 - (1 امتیاز)
    دکمه بازگشت به بالا