مواد غذایی و خواروبار

فروش عمده خیارشور ویژه با بافت سفت و ترد

فروش عمده خیارشور ویژه با بسته‌بندی مناسب برای حفظ کیفیت

فروش عمده خیارشور ویژه یک فرصت عالی برای تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات غذایی است تا با کیفیت بالا و قیمت مناسب، محصولات خود را به بازار عرضه کنند.

خیارشوره ویژه از خیارهای ریز در حد سه بند انگشت تولید می‌شود و دارای بافت سفت، بسیار ترد و خوشمزه است. خیارشور ویژه ریزترین نوع خیارشور موجود نمی‌باشد، بلکه خیارشوره سوپر ویژه با سایز دو بند انگشت نیز در بازار فروخته می‌شود.

خیارشور ویژه به دلیل داشتن فیبر از ارزش غذایی بالاتری نسبت به سایر انواع خیارشورها برخوردار است.

از جمله کاربردهای خیارشورهای ویژه می‌توان به استفاده آن‌ها در سالادها، ساندویچ‌ها، برگرها، همبرگرها، برگرهای خانگی و حتی پیتزا اشاره کرد.

همچنین، این خیارشورها به عنوان یکی از محصولات مهم در صنعت غذایی نیز شناخته می‌شوند و در تولید بسیاری از محصولات غذایی به کار می‌روند.

خرید عمده خیارشور ویژه
خرید عمده خیارشور ویژه

کاربردهای خیارشور ویژه در غذاهای رستورانی و فست فودی

برای صنایع و کارخانجات بسیار اهمیت دارد که خیارشور با کیفیت، با فرآیند تولید کنترل شده و ماندگاری بالا تهیه کنند، زیرا در صورت مرغوب نبودن خیارشور محصولات آن‌ها ممکن است به زودی فاسد شده، کیفیت لازم را نداشته باشند و اعتبار برند آن‌ها را مخدوش کنند.

رستوران‌ها و هتل‌های لوکسی که رضایت مشتریان برای آن‌ها بسیار اهمیت دارد غالباً خیارشورهای ویژه یا سوپر ویژه ی با کیفیت را برای استفاده در غذاهایشان انتخاب می‌کنند.

حتما بخوانيد:
مرکز فروش پودر سوخاری پانکو فله به قيمت عمده

یکی از مزایای خیارشورهای ویژه این است که به دلیل اندازه کوچکشان، بسیار سریع‌تر از خیارشورهای بزرگ‌تر تهیه می‌شوند.

همچنین، خیارشورهای ویژه به دلیل اینکه دارای پوست نرم و نازکی هستند، از نظر ظاهری در غذاها جلوه ی بصری بهتری دارند و می‌توانند برای تزئین غذاهای مختلف استفاده شوند.

علاوه بر آن، خیارشورهای ویژه معمولاً کمترین میزان از باکتری‌ها و ویروس‌ها را در سطحشان دارند و به همین دلیل مصرف آن‌ها برای سلامت بدن بسیار مفید است.

استفاده از خیارشورهای ویژه در برگرها و ساندویچ‌ها به دلیل بافت ترد و سفتی که دارند بسیار رایج است. به همین دلیل مراکز مختلفی به خدمات رسانی در زمینه ی فروش عمده خیارشور ویژه به طور اختصاصی برای فست‌فودی‌ها و رستوران‌ها می‌پردازند.

تفاوت خیارشور ویژه و ممتاز
تفاوت خیارشور ویژه و ممتازد.

فروش عمده خیارشور ویژه با بسته‌بندی متناسب با محل استفاده

بسته‌بندی‌های مختلف برای خیارشور ویژه، ابزاری بسیار حیاتی و اساسی در حفظ کیفیت و ماندگاری این محصول می‌باشند. همچنین، این بسته‌بندی‌ها ممکن است متناسب با میزان، محل استفاده، نوع نگهداری و محیط نگهداری انجام شوند.

بسته‌بندی‌های انجام شده برای خیارشور ویژه می‌توانند شامل ظروف شیشه‌ای، بطری‌های پلاستیکی، دبه‌های پلاستیکی، بشکه و ظروف حلبی باشند.

با توجه به مزایا و معایب هر کدام از انواع بسته‌بندی‌های خیارشور ویژه، استفاده از هر یک برای برخی از مشاغل کاربرد دارد. به طور کلی، بسته‌بندی در شیشه برای رستوران‌ها و فست‌فودی‌ها مناسب‌تر است.

این نوع بسته‌بندی برای خیارشورهای ریز بسیار مناسب است. مزایای این نوع بسته‌بندی برای خیارشور ویژه شامل حفظ طعم و کیفیت خیارشور، قابلیت نگهداری در یخچال و سهولت در باز و بسته کردن شیشه است.

حتما بخوانيد:
فروش عمده خیارشورهای مختلف برای کاربردهای متنوع در صنایع غذایی

مرکز فروش رستورانیار، به فروش عمده خیارشور ویژه از تولیدکننده‌های باسابقه و در بسته‌بندی‌های مختلف مشغول است. از طریق سایت رستورانیار می‌توانید از بین خیارشورهای ویژه با بسته‌بندی‌های مختلف، محصول مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید.

فروش عمده خیارشور ویژه
فروش عمده خیارشور ویژه

    تماس با رستورانیار

     

    جهت ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید:

    رستورانيار
    راه های ارتباطی :

    phone.png

    شماره تلفن : 91098281-021

    mob

    مدير فروش : 09125696938

    web.png

    پست الکترونیکی : restiranyar@info.com

     


    جهت تسریع در دریافت استعلام قیمت و یا ثبت پیش فاکتور، سفارش خود را به صورت پیامک، واتساپ و یا تلگرام به شماره 09125696938 ارسال بفرمایید

     

    تماس با رستورانیار

    5/5 - (1 امتیاز)
    دکمه بازگشت به بالا