مواد غذایی و خواروبار

فروش عمده زیتون اسلایس سبز و سیاه با تحویل در محل کار

فروش عمده زیتون اسلایس با ارئه ی خصوصیات دقیق محصول

فروش عمده زیتون اسلایس، به دلیل نیاز مداوم مشاغل مرتبط با پذیرایی، به صورت گسترده در بازار انجام می‌شود.

در واقع نیاز مداوم به این محصول به دلیل کاربردی بودن آن است. شاید در ظاهر زیتون اسلایس شده به نظرتان همان زیتون معمولی باشد که برش خورده است.

اما توجه داشته باشید که زیتون به دلیل شکل دایره‌ای و لغزنده و همچنین داشتن هسته به راحتی نمی‌تواند در تهیه‌ی محصولات غذایی به کار گرفته شود.

در حالی که به دلیل طعم بی‌نظیر زیتون با ترکیبی از مزه‌های تلخ، شور و روغنی، استفاده از آن در غذاها و سالادهای متعددی به عنوان یک جزء جذایی ناپذیر تعریف شده است.

در کنار آن، زیتون اسلایس شده حاوی مقادیر زیادی از ویتامین E، آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب مفید است که به سلامت قلب و عروق کمک می‌کند و منجر به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن می شود.

 

قیمت زیتون اسلایس عمده
قیمت زیتون اسلایس عمده

تفاوت زیتون اسلایس سبز و سیاه در چیست؟

از همین رو محصول فرآوری شده‌ی زیتون اسلایس با حضور در بازار بسیار مورد توجه قرار گرفت و فروش عمده زیتون اسلایس نیز به صورت گسترده در بازار رواج پیدا کرد.

اکنون این محصول به عنوان یک ماده‌ی اولیه یا تزئینی در سالادها، پیتزاها، ساندویچ‌ها، برگرها و غذاهای دیگر استفاده می‌شود. همچنین، در تولید برخی از محصولات غذایی دیگر مانند پنیر، نان، کیک و کلوچه نیز کاربرد دارد.

حتما بخوانيد:
فروش بادمجان کبابی با پخش روزانه به تمام نقاط تهران

با توجه به اینکه در فست‌فودی و رستوران‌ها سفارش‌ها باید به سرعت آماده شوند، از این رو در این مشاغل معمولاً مواد غذایی به صورت آماده یا نیمه‌آماده خریداری می‌شوند.

زیتون اسلایس هم یک محصول آماده است که با جدا شدن هسته‌ی آن و تهیه به صورت برش‌های نازک منظم، در بسته‌بندی‌های مناسب جهت نگهداری در یخچال تهیه می شود.

این محصول باعث می‌شود تا کارکنان رستوران‌ها و فست‌فودی‌ها بتوانند به صورت مستقیم و راحت از آن در غذا استفاده کنند.

از آنجایی که زیتون به صورت شور و در محلول نمکی تهیه می‌شود، قابلیت نگهداری بالایی دارد بنابراین کسب و کارها می‌توانند این محصول را از مراکز فروش عمده زیتون اسلایس تهیه نمایند تا همیشه موجودی کافی از آن را در دسترس داشته باشند.

خرید عمده زیتون اسلایس
خرید عمده زیتون اسلایس

تضمین کیفیت و قیمت در فروش عمده زیتون اسلایس

انواع مختلف زیتون اسلایس، به ویژه زیتون‌های سبز و سیاه، دو گزینه متداول در بازار هستند که از آن‌ها به عنوان یک منبع غذایی خوشمزه و مفید برای انواع غذاها و تزئینات استفاده می‌شود.

برخی از زیتون‌ها وقتی نارس هستند رنگ سبز دارند و هر وقت به طور کامل می‌رسند رنگ سیاه پیدا می‌کنند. این نوع زیتون‌هایی که به صورت طبیعی به رنگ سیاه تغییر پیدا کرده‌اند روغنی‌تر از زیتون سبز نرسیده‌اند.

اما همه‌ی زیتون‌ها اینگونه نیستند. اکثر زیتون‌ها در طول فرآیند رشد و رسیدن تغییر رنگ نمی‌دهند.

از طرفی همیشه سیاه بودن رنگ زیتون به معنای روغنی‌تر بودن آن نیست بلکه ممکن است زیتون‌های سبز باشند که در صنایع غذایی و به روش‌های شیمایی یا پخته شدن به رنگ سیاه در آمده‌اند.

حتما بخوانيد:
خرید عمده روغن پخت و پز

بنابراین، این نکته درباره ی رنگ زیتون باید توسط مراکز فروش عمده زیتون اسلایس مشخص شود تا مشتریان با آگهی نسبت به خرید محصول موردنظر خود اقدام کنند.

در سایت رستورانیار اطلاعات مهم و دقیقی درباره ی انواع زیتون اسلایس درج شده است که با مطالعه ی آن‌ها می‌توانید انتخاب درست‌تری را در خرید موجودی مورد نیاز خود داشته باشید.

فروش عمده زیتون اسلایس
فروش عمده زیتون اسلایس

    تماس با رستورانیار

     

    جهت ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید:

    رستورانيار
    راه های ارتباطی :

    phone.png

    شماره تلفن : 91098281-021

    mob

    مدير فروش : 09125696938

    web.png

    پست الکترونیکی : restiranyar@info.com

     


    جهت تسریع در دریافت استعلام قیمت و یا ثبت پیش فاکتور، سفارش خود را به صورت پیامک، واتساپ و یا تلگرام به شماره 09125696938 ارسال بفرمایید

     

    تماس با رستورانیار

    5/5 - (1 امتیاز)

    نوشته های مشابه

    دکمه بازگشت به بالا